یکی از تفاوت های مشهود تبلیغ در وب در مقایسه با انواع دیگر تبلیغات، امکان دسترسی به چگونگی روند تبلیغات و امکان آنالیز و تحلیل، و نتیجه گیری تبلیغات اینترنتی توسط فرد آگهی دهنده می باشد. هر وب سایت آگهی پذیر با توجه به نوع تبلیغات کلیکی، نمایش و یا تبلیغات بنری با مدت زمان مشخص، توسط پنل های گزارش گیری، تا حدی قابلیت نمایش چگونگی روند تبلیغاتی را به فرد آگهی دهنده فراهم می آورد. اطلاع از آمار و نتایج تبلیغات به فرد آگهی دهنده فرصت تحلیل مثبت یا خنثی تبلیغ در محیط اینترنت را می دهد و نیز خود راهنمایی برای ویرایش زمانی، متنی، گرافیکی تبلیغ نیز می باشد.


به منظور تحلیل دقیق شرکتهای درخواست دهنده تبلیغ از روند تبلیغات بنری و مقایسه بین قیمت، نمایش و کلیک مفید بین سایتهای مختلف نمایش دهنده تبلیغ آن شرکت، کانون تبلیغات اینترنتی "یوتاپ" به نمایش گزارشات و آمار تبلیغاتی شرکت، توسط پنل اختصاصی می پردازد. 


از ویژگی های منحصربفرد پنل تبلیغاتی کانون تبلیغات آنلاین یوتاپ، مدیریت و ساماندهی تبلیغات شرکت بروی تمامی وب سایت از طریق ورود به یک پنل می باشد. کدکاربری ورود به پنل اختصاصا در اختیار هر شرکت قرار می گیرد و مسئول تبلیغات شرکت می تواند به مشاهده نمایش تبلیغات، تعداد کلیک، .... در دوره های زمانی روزانه، ماهانه و ... بپردازد. پس از یک دوره تبلیغاتی با مشاهده روند تبلیغات در سایتهای مختلف میزان مثبت بودن روند تبلیغات آنلاین شرکت بدست خواهد آمد.

 

آگهی پذیر

قبلی بعدی

آگهی دهنده

تماس با ما