از آنجا که وب مشتمل بر تعداد زیادی از منابع اطلاعاتی است، سازمان دهی و بازیابی اطلاعات وب یکی از مسائل مهم در ذهن محققان می باشد. منابع اطلاعاتی در محیط وب دارای ویژگی هایی هستند که با منابع سنتی متفاوت است. از این رو کارکرد استانداردهای پیشین فهرست نویسی در این محیط کمرنگ شده است. همچنین به دلیل سطح وسیع اطلاعات و خاصیت پویایی وب، روش های سنتی ذخیره و بازیابی اطلاعات، کارآمد نیستند. یکی از راه حل های پیشنهادی، ذخیره طبقه بندی شده اطلاعات و بازیابی پویا و سریع آنها توسط موتورهای جستجوگر، از قبیل گوگل، یاهو، ام اس ان و ... می باشد.
کاربران اینترنت برای بدست آوردن هر نوع اطلاعاتی به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. با توجه به حجم و تنوع بالای منابع وب، تعداد نتایج بازیابی شده توسط موتورهای جستجو اغلب بسیار زیاد است و کاربران تنها چند صفحه اول از نتایج را مورد بررسی قرار می دهند. امروزه موتور جستجوگر گوگل، به منظور معرفی سریعتر خدمات شما به مخاطب جستجوگر، روشهای مختلف تبلیغاتی را پیشنهاد می دهد. انواع این تبلیغات، بصورت نمایش تبلیغات شده در صفحات ابتدای موتور جستجوگر گوگل، تبلیغات در سایتهای مختلفی که فضای خاصی برای تبلیغات گوگل قرار داده اند، تبلیغات در سرویس Gmail کاربران اینترنت انجام می پذیرد. در تمامی انواع تبلیغات، موتور جستجو بصورت هوشمند و هدفمند، نوع تبلیغات را با توجه به ارتباط محتوایی، ملیت مخاطبان سایت، کلمات کلیدی تعریف شده انتخاب کرده و در معرض نمایش مخاطبان قرار می دهد.
بازدید بالای موتور جستجوگر گوگل و تبلیغات هدفمند این جستجوگر، یکی از انتخاب های برندها برای تبلیغ و معرفی خدمات و محصولات خود، در فضای اینترنت می باشد.









آگهی پذیر

قبلی بعدی

آگهی دهنده

تماس با ما