آنچه مسلم است یک پنل تخصصی می تواند تحلیلی دقیق و منطقی را برای تبلیغات بروی سایتهای آگهی پذیر در اختیار مدیریت تبلیغات شرکت درخواست دهنده  بگذارد. معرفی جزئیات پنل در دسترس شما، در آگاهی هرچه بیشتر شما موثر خواهد بود.

نمای اول:
پس از ورود به پنل اختصاصی، توسط نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی شرکت درخواست دهنده تبلیغات، در صفحه بنرها، ابتدا شمایی کلی از اطلاعات بنرهای تبلیغاتی مشاهده می گردد، این اطلاعات شامل موارد زیر می باشد:

عنوان: عنوان محصول یا خدمات در حال تبلیغ شرکت، با ذکر نام سایت آگهی پذیر، مکان تبلیغ در سایت و سایز بنر.

تعداد نمایش: در صورت درج صحیح و کامل کد تبلیغاتی کانون تبلیغات اینترنتی یوتاپ، توسط وب سایت آگهی پذیر، تعداد نمایش بنر در سایت در این بخش درج می گردد.

کلیک مفید: کلیک مفید به کلیکی گفته می شود که توسط کاربر یکبار انجام شود. در صورت تکرار و تعدد کلیک توسط یک کاربر (در یک روز) تنها اولین کلیک به عنوان کلیک مفید ثبت می گردد. دیگر کلیک ها از همان IP به صورت کلیک غیرمفید در پنل ثبت می گردد. این عمل باعث کاهش خطای تعداد کلیک بر اثر کلیک توسط ربات می گردد.
نرخ کلیک: تعداد کلیک مفید به تعداد کل نمایش. نرخ تقریبی کلیک، در طول دوره تبلیغاتی شرکت، و نرخ دقیق کلیک،  در پایان دوره تبلیغاتی را ثبت می گرداند.

هزینه تقریبی: با توجه به اینکه نرخ تبلیغات در سایتهای مختلف، متفاوت می باشد، توسط پنل تخصصی کانون، امکان تحلیل اقتصادی به منظور آگاهی از مناسب بودن هزینه تقریبی کلیک سایتها در طول یک دوره تبلیغاتی حاصل می گردد. این مبلغ با در نظر گرفتن دوره تبلیغاتی (تعداد روز تبلیغ)، به عنوان مثال 20 روز یا 30 روز یا 35 روز ، مبلغ پرداختی برای آن تبلیغ و  تعداد کلیک مفید محاسبه می گردد. هزینه هر کلیک در طول دوره تبلیغاتی به صورت تقریبی و در پایان دوره به صورت دقیق ثبت می گردد.

تاریخ شروع و تاریخ خاتمه:
در این بخش تاریخ شروع و تاریخ خاتمه تبلیغ ثبت می گردد. تا زمانی که تبلیغ در حال اجرا می باشد، تاریخ خاتمه دارای رنگ متفاوتی نمی باشد. یکروز قبل از اتمام دوره تبلیغاتی تاریخ خاتمه به رنگ زرد نمایش داده می شود که یادآوری به شرکت برای تمدید و یا هشداری برای خاتمه تبلیغات می باشد. پس از اتمام دوره تبلیغاتی بروی هر یک از سایتها، رنگ تاریخ خاتمه بصورت قرمز نمایش داده می شود.
نمای دوم:

در سمت چپ تمامی بنرها لینک صفحات اطلاعات، آمار و مشاهده محل قرار گرفتن بنر قرار دارد. با کلیک بروی هر لینک به صفحه مربوطه منتقل می گردید.

مقایسه کلیک روزانه بنرهای انتخابی

همچنین در صورت انتخاب دو یا چند بنر قرار گرفته بروی سایتهای مختلف، می توانید با کلیک بروی مقایسه کلیک روزانه بنرهای انتخابی، بصورت روزانه کلیک های روزانه را بروی سایتهای مختلف مقایسه کنید. در صورت تیک دار کردن گزینه کنار عنوان تمامی بنرهای انتخاب می گردند و با کلیک بروی مقایسه کلیک روزانه مقایسه کامل و جامع روزانه انجام می پذیرد. همچنین امکان تغییر تاریخ در صفحه مقایسات امکان پذیر است.


نمای دوم:


اطلاعات:
در این بخش، اطلاعات کامل یک تبلیغ نمایش داده می شود. این اطلاعات شامل موارد زیر می باشد:
عنوان، سایز بنر، حجم، آدرس اینترنتی (لینک بنر)، مکان قرارگیری بنر (در سایت آگهی پذیر)، تاریخ شروع و خاتمه تبلیغ، تعداد نمایش، کلیک مفید، نرخ کلیک، هزینه کل پرداختی، هزینه تقریبی هر کلیک و نمایش نمونه بنر تبلیغاتی.



نمای سوم:

آمار: صفحه آمار، آمار نموداری دقیق از روند تبلیغات در دوره زمانی های مختلف به نمایش می گذارد.

نمودار اول به نمایش تعداد نمایش بنر در روز بر اساس IP یکتا و نمایش کل می پردازد. این نمودار بصورت پیش فرض دوره زمانی یکماه گذشته را نمایش می دهد، در صورت نیاز به نمایش دوره زمانی مختلف، با درج تاریخ شروع و تاریخ اتمام مدنظر، تعداد نمایش تبلیغ در دوره زمانی مدنظر نمایش داده می شود.
نمایش یکتا : در صورتی آگهی تبلیغاتی در حال نمایش در چندین صفحه یک سایت، ولی برای یکنفر (یک IP) باشد، فقط یکبار IP آن کاربر به عنوان نمایش یکتا ثبت می گردد.  بقیه تعداد نمایشها به عنوان نمایش IP تکراری ثبت می گردد.

نمودار دوم به نمایش تعداد کلیک در روز بر اساس کلیک مفید، کلیک غیر مفید و کلیک موتور جستجو می پردازد.

این نمودار نیز بصورت پیش فرض دوره زمانی یکماه گذشته را نمایش می دهد. کلیک مفید به کلیکی گفته می شود که توسط کاربر یکبار انجام شود. در صورت تکرار و تعدد کلیک توسط یک کاربر (در یک روز) تنها اولین کلیک به عنوان کلیک مفید ثبت می گردد. دیگر کلیک ها از همان IP به صورت کلیک غیرمفید در پنل ثبت می گردد. این عمل باعث کاهش خطای تعداد کلیک بر اثر کلیک توسط ربات می گردد. کلیک موتور جستجو کلیکی است که توسط موتورهای جستجو انجام پذیرد.
در بخش انتهایی صفحه آمار، نمودار دایره ای به نمایش درصدی کلیک مفید، کلیک غیر مفید و کلیک موتور جستجو می پردازد. همچنین امکان مشاهده آمار کلیکهای 24 گذشته با اطلاعات آی پی کاربر، تاریخ و ساعت کلیک، و نیز وضعیت کلیک که به صورت کلیک مفید یا غیر مفید ثبت شده است نمایش داده می شود.

همچنین در این بخش، رتبه ترافیک منطقه ای، تعداد کلیک براساس کشور را بطور کلی نمایش میدهد.

مدیریت محترم پس از مشاهده آمار و اطلاعات بنرهای تبلیغاتی توسط لینک "خروج از سیستم" در بالای پنل قادر به خروج از سیستم می باشد.

آگهی پذیر

قبلی بعدی

آگهی دهنده

تماس با ما